söndag 5 december 2010

Urval


Precis som min kollega herr Jakobsson resonerar så börjar det vankas tider då man måste börja gå igenom årets produktion.
Imorgon är vi några som delar på en lussebulle eller två och kollar på varandras produktioner på en av våra vita väggar och just i detta nu spenderar jag några minuter med att kolla igenom om man har några bilder att hänga i julgranen.
Men tyvärr fransmännen, ni kvalar nog inte in till mina bästa bilder i år...Fransmännen hittade jag när jag kollade igenom Vancouver produktionen men även om man befinner sig på ett Olympiskt spel i 21 dagar så blir det liksom inte så mycket pärlor ändå.
Nåväl, en och annan kanske man fick till ändå, men jag får se vad de andra har för åsikter om dem imorgon.
På tal om Kanada... Det landet är inte dumt. Dit kan man åka igen. Lätt.

Inga kommentarer: