tisdag 1 november 2011

På Resa IIIIII - Bra väska!

Se här!
Vilken otroligt ful bild jag bidrar med till den här bloggen idag, men bättre bild än så här hann jag faktiskt inte förmå mig att ta när jag slängde upp telefonen för att visa att min eminenta röda väska lyckades med konststycket att knipa förstaplatsen idag.
Han var först av bandet av alla, och det har han inte varit på flera år!
Bra jobbat väskan!
Kanske har du haft lite tid att vässa formen nu när det faktiskt var några månader sedan du var ute och flög!
Bara en timme tidigare än min väskas snabbleverans, dvs efter min första mellanlandning i Zurich, hörde jag en bekant röst bakom min rygg ropa mitt namn "Daniel !!"
...och precis på stolen bredvid mig på Zürichs flygplats sitter min fina vän Emma Larsson!
Hur stora är de oddsen egentligen...
Ja, ungefär lika små som att vinna en miljon på triss ungefär!

Emma kom från ett land, jag från ett annat, och vi ses ovetandes om varandra, på Gate 63 i väntan på samma plan till Köpenhamn. 
Världen är lite som man säger men Zürichs flygplats är tydligen mindre!
Den här epsioden utspelades ju för någon timme sedan, men nu då.. ja, nu har jag checkat in i hemmet igen!

Inga kommentarer: