söndag 16 augusti 2009

Nånting är på gång

Så här såg det ut för tio minuter sedan ute på arenan.
Om 11 timmar är det 100m final och det prepareras kameror redan nu framför mållinjen.
Själv har jag inte riktigt bestämt mig för vart jag skall sätta min.
Det ger sig framåt eftermiddagen.Igår blev det så rackarns sent, trots att det inte borde blivit det, vilket ledde till att tågen inte riktigt ankom till stationen när de skulle.
Jag högg första bästa taxi och hamnade med en riktigt skön gammal taxigubbe.
"Är det ok om jag drar på lite musik" frågade han, och sen drog han på en riktigt soft skiva samtidigt som jag satt i baksätet och sorterade dagens bilder.
Riktigt avkopplande må jag säga trots det faktum att klockan var 00.20.
Svenska pratade han också, och han gillade Malmö, så det var en riktigt trevlig rackare.

Sumpade frukosten imorse för första gången men jag var inget vidare sugen på bacon och ägg kl.07.00 när jag drog i mig en Döner Kebeb kl.01.00.
Där fick jag i mig allt som kostcirkeln hade att erbjuda.
Det blev en kaffe på tåget hit imorse.
Dagens förmiddags kamera är riggad. Nu är det kast med liten kula.

Inga kommentarer: