tisdag 31 december 2013

Nytt år - nya äventyr


Jag avslutar de sista arbetsdagarna under 2013 med att spendera dem på en arena med min gode vän praktikanten  där vi huserar och fotograferar Junior VM i ishockey.
Mitt andra helår som frilansfotograf har även det bjudit på en del roliga saker, dock inte lika mycket producerat som 2012, men trots allt vädligt roligt ändå.
Min summering av bildåret 2013 året får vänta några dagar eftersom en nyårsafton alltid är nyårsafton.
Jag har ju trots allt ännu inte valt ut några bilder att skicka in till Årets Bild heller, men det kommer inte bli någon större summa bilder i år.

Däremot känner jag på mig redan nu att 2014 kommer bli en riktig höjdare.
Mycket av den roliga planeringen skall göras redan nu och igår bokade jag en resa till ryska Sochi och en resa till paralympics.
Ett paralympics har jag aldrig bevakat förut så det kommer bli fint.

Sochi är den första stora jobbresan som är inplanerad för nästa år (Fast kanske hinner jag med en innan den också förresten) men jag måste planera för sådant som kommer längre fram också.

Häromdagen lånade jag för örigt Joels burk att sätta i målet och takvariant, och det var en trevlig grej att förnya min hockeyfotografering med.
Nu stundar Kanada-USA och sen återvänder både Joel och jag till ett dukat hushåll där alla som inte arbetar väntar med champagne.
Skål för 2014, det kommer med all sannolikhet bli väldigt roligt!
GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: