lördag 14 mars 2009

NYTT NYTT NYTT

Förträffligheten av vår nya mekanik går inte av för varken spadar eller hackor.
Idag invigdes prylarna som så snyggt varit en pyramid i mitt kök under den senaste veckan.
Anna-Karin från Biskops Arnö hängde med till Lund och fick tyvärr den stora äran att starta matchen med de kameror som vi nu skall göra oss av med.
Själv njöt jag med min nya D3.

Färger: fint som fanken.
ISO: Högt som ett höghus (2500)
Skärpa: Skarpt som ett glasskärva
Förträfflighet: Wunderbart
Anna-Karin som lånade min förra kamera fick också äran att prova den nya.
OJ OJ sa hon. Vilken skillnad.
Kolla på den här sa hon, och visade mig den gamla mekaniken. Färgerna är ju inte så fina och det är inte skarpt.

Jag bara instämde.

2 kommentarer:

Benjamin Andréasson sa...

Jag blev sjukt sugen på Nikon i tisdags efter tekniksnacket på Bildbyrån, men det känns som om det får vara Canon lite till iaf!
/Benjamin

Daniel Nilsson sa...

Tjena Benjamin
Klart du blev sugen på Nikon! Det var ju en härlig instruktionsdag!
Men du får kanske skarpa bilder med den du har, det var ju inte fel på alla modeller! Hoppas din är ok!
vi ses!
/Daniel