måndag 7 november 2011

fix och gig

Idag är det mycket småfix på min "att-göra-lista".

En av punkterna är ett sk "gig", eller föreläsning, som måste uppdateras.
Ut med lite gamla bilder och in med lite nya.
På Onsdag är jag tillbaka på Nordens Fotoskola och undervisar dem i allt jag kan om sportfotografins möjligheter, problem, glädje och betydelse.
Det skall bli fint det.
Den här bilden då: Ja, den är från en sportskola i Kina.
Det reportage blev bra tyckte jag, trots att det var ett tag sen, så den får allt vara kvar i föreläsningen. 

2 kommentarer:

Angelica sa...

Det hade varit kul att plocka in dig som gästföreläsare (om tidsmässigt varit möjligt för dig) när vi hade sportblock här på Fotoskolan STHLM för ett par veckor sen. Men vi lär knappast ha sån lyx att vi får ha ett sportblock till :(.

Daniel Nilsson sa...

Man får aldrig för mycket av sport ! Haha!

Jag är ju i Stockholm ganska ofta så bara maila mig om ni vill att jag ska komma förbi nästa gång, så gör jag det mer än gärna!

//daniel