fredag 25 november 2011

Ö och landslag

Idag var det en sådan dag som man kallar en lång dag.
04.45 ringde urverket och klockan 06.00 satt jag på ett plan på väg mot Biskops Arnö igen.
Det var dags att gå igenom elevernas sportarbete och det var en väldigt duktig klass måste jag säga.
De har kommit långt, både i sina berättartekniker och sitt tekniska kunnande efter bara 3 månader på skolan.
Jag måste se om jag kan låna några av deras bilder och lägga ut här så ni själv kan se vad de producerade.
En snabb kvällsmiddag med praktikanten hann jag också avverka innan han hade vänligheten (tack joel) att ställa upp med biltransport till flyget.
22.40 klev jag in genom dörren i Malmö igen.
Och på tal om något helt annat så flög jag fotbollslandslagets gamla kärra när jag flög hem.
Fast å andra sidan, har man gått igenom sportbilder under hela dagen så är det väl ganska givet att den där kärran står och väntar.

2 kommentarer:

Natanael sa...

Hello,
bra redovisning i torsdags, kul med lite nytt folk här på ön!
Har lagt upp lite bilder som jag inte använde till redovisningen!
Upptäckte i efterhand att jag kanske borde valt dem istället. haha
http://www.natanaeljohansson.se/blog/?p=536

Hade fint
//Natanael

Daniel Nilsson sa...

Hallo Natanel,
Kul att få träffa er och få komma ut till er på ön också!
Ni var jäkligt duktiga och visade riktigt bra arbete!
Jag skall kolla igenom på din sida! Det såg bra ut det där!

Vi hörs!
//Daniel