tisdag 12 april 2011

Runda stolar?

Jag får två bilder av vår korvmästare Ingvar Andersson som bevisar att vi faktiskt har ganska roligt på våra fotografiska möten, även om vi ifrågasätter Sydsvenskans inköp av nya kontorsstolar.
Å andra sidan så var de ju ohyggligt bekväma att sitta i, så man kanske borde införskaffa en likadan själv till kontoret.
Och mannen som sitter bredvid mig på bilden skall jag också försöka övertala att gemensamt köpa in ett pingisbord och ett bordshockey till vår lokal.  Då blir nog textmänniskorna glada.
Ingvar skickade för övrigt två bilder, men den andra refuseras tyvärr, för den bevisar att jag har en alldeles för liten tröja i kombination med varför jag tyckte det var bra att vi köpte sallad istället för Pizza.
Men tack för den här Ingvar!

4 kommentarer:

Dahlhöjd sa...

Humor...och bra för ryggen!! :) /J

Anonym sa...

Helt säkert inte något bra sätt att sitta på i längden.Det ser ut som om du håller ett glas i högerhanden?Har det blivit retuscherat?

Daniel Nilsson sa...

ja, verkligen! Sånt är ju bra för hälsan!

//Daniel

Daniel Nilsson sa...

Nä, inget glas i handen Erland, även om det ser ut så... haha!
Jag försöker nog mer demonstrera hur man skulle klara sig om man skulle äta lunch eller dricka något om man satt på en stol av den här formen! =)

//Daniel