måndag 8 februari 2010

Pack the bag

Min packning flyter på hur bra som helst, det sista tvättlasset ligger i löddrar upp sig i maskinen och det mesta ligger i prydliga högar så jag får en ganska fin översikt över både hur många objektiv och hur många långkalsonger som följer med i väskan över Atlanten.

Vanligtvis brukar detta scenario ustpela sig ungefär kvällen innan man skall åka. Vid 01.00-snåret ungefär.
Och så brukar man komma på något som man glömt.
Satan, säger man då, jaja, det är ändå för sent, det får vara.

Nu ska jag inte bege mig förrän Onsdag morgon så det känns som att jag är ute i jävligt god tid för en gångs skull.

Jag rotar fortfarande runt i mina gömmor och bjuder nu ännu på en godbit från förra gången.
Lars Dareberg och Jonas Lindkvist njuter av en OS-Final i Ishockey.
Eller kanske minns jag fel, det här var kanske när de blivit galna efter tre veckor bakom plexiglas och ville komma ut?
Jag minns inte riktigt. Man kan inte komma ihåg allt.

Inga kommentarer: