tisdag 23 februari 2010

skidskytte.

Kanske var det sista gången i mitt liv jag satte min fot på skidskyttearenan utanför Whistler.
Fotochefen fixar och donar ännu en gång.
Jag visar honom en bild jag hittat på nätet och frågar var den är tagen.
"Vid bron" säger han, "men om du skall komma dit måste du anmäla dig och vi tar bara in 10 st".
"Ah fan.. det e min sista dag här".
"Ok, gör så här, ställ dig och vänta när vi kommer så kanske jag kan dra med dig".
Och när det var dags så vinkar han in en och fixar.
Vilka stadiga klippor de är, fotocheferna.
Bättre än nånsin.
Nu var visserligen inte solstrålarna framme i bakgrunden men men... man kan inte få allt som man brukar säga
Ikväll då? Ingenting av värde.. baciller i det svenska lägret och inte ens en presskonferens, så det får väl bli lite tvåmanna bob ändå..

Inga kommentarer: