fredag 12 februari 2010

Cancelled 2


...Och inte ens damerna kom iväg.
Klockan sex imorse ringde uret och jag masar mig upp till en pressbuss kl 07.00 och anländer till backen kl 08.00 för att vara ute i god tid.
Regnet stod som spö i backen imorse och det var det enda som stod i backen idag.
Herrarnas träning är det första som blir inställt.
Damerna skall brassa iväg kl 13.00 var det sagt och eftersom man knappt hinner åka iväg och göra nåt annat så stannade jag kvar här i tältet.
kl 11 gungar jag upp liftsolen, tar reda var en fin fotoposition kan vara belägen, beger mig ner för backen, och kommer fram till första kontrollen.
"Damernas Race är också inställt" säger den första kontrollanten jag kommer till.
Kul!
Upp igen, tillbaka till liften, ner till botten, upp mot presscentert.
Klockan är 12.
Det här är OS mina vänner!
Nu skall jag hitta på nåt idag.

Inga kommentarer: