tisdag 16 februari 2010

Mr Kung

Det här glömde jag förut.
Så jag gör ett tillägg på mitt redan långa ceremoni inlägg.
Vid prisutdelningen under kvällen delade vi upp oss.
Nils hänger framför scenkanten och jag sätter mig med den andra fotografhorden en bit bort med ett tele.
När ceremonin är över får jag en bild som jag tycker blir både lite annorlunda och schysst. De flesta fotografer som står och häckar där framme vänder sig om och börjar traska hemåt när Charlotte Kalla börjar promenera iväg, men notera mannen med den blå mössan i mitten på bilden som hela tiden kollar framåt.
Han är kung.
Han heter Jonas Lindkvist.
Även om mina bilder är tagna med tele och känns ok, så är mannen där framme trots allt... Kung.
Kolla bara in hans bild.
Som vanligt och som alltid, bäst bilder.
Jag och Nils bockar oss för kungen.
HÄR ser ni den.

Inga kommentarer: