tisdag 23 februari 2010

Dessa bussar....

Klockan fem imorse ringer Joels alarm och klockan sex har jag planerat att sova i två och en halv timme på bussen till Whistler.
Det klarar jag galant.

Bussen stannar och jag tittar ut.
Media Center står det på en skylt.
"Vänta" Säger jag, "jag skall också av här".
Rafsar ihop mina prylar och kastar mig ur bussen som kör vidare.
Jag börjar traska hemåt när tanken slår mig att jag inte känner igen mig.

Var FAN är jag nånstans?

På Creek Side Mountain!
Bra sovet Daniel.
Ny buss tillbaka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du jobbar på grymt bra Danne! Jag är så imponerad över dina bilder, de senaste är ena riktiga guldkorn tycker jag. Associerar en till en insekt/fjäril i den ena, underbar! Hurra hurra för dig! Jag är också imponerad över att du lyckas gå upp klockan fem på morgonen...;( din stackare. Du får ta och sätta väckarklockan i bussen också...haha.
kram jenny

Johan Hansson sa...

Mycket buss blir det men gött å sova eller hur jag vet vad som väntar när du kommer hem ingen sömn på några månader :) keep up or should I say sleep thight

Daniel Nilsson sa...

Jenny, tack !
Va roligt att höra att du gillar bilderna... själv känner man att man mest gör allmänn bevakning och att det knappt finns det över för att göra några roliga bilder, så därför känns det extra kul att höra när de roliga bilderna går hem hos en stark kritiker! :-)
Kram

Daniel Nilsson sa...

Johan, det är ju därför jag laddar upp nu med massor av sömn nu...jag måste ju komma hem utvilad och fräsch så man kan gå ut och åka snow racer med lillgrabben direkt! haha!