lördag 8 mars 2014

Här !


Just i detta nu vet man att det pågår Årets fest i Sundsvall och jag passar på att höja hatten från Sotji och gratulera alla de jag känner till priser och utmärkelser i Årets Bild.
Åsa fick för övrigt en ny väst tilldelad från Sundsvall och det vet jag att hon är glad och stolt över.

Dagarna går fort när man har mycket att göra i Sotji.
Den här dagen bjöd på en lång historia men hela den orkar jag inte dra just nu eftersom jag inom loppet av 6 timmar skall hinna sova, äta frukost och därefter sätta mig på buss för att imorgon bitti gå på både curling och ishockey.
I brist på mitt återberättande av en rolig historia och avsaknaden av bilder från densamma bjuder jag istället på lite annat.
Så här ser det nämligen ut här i krokarna där vi befinner oss om dagarna.





Inga kommentarer: