onsdag 31 augusti 2011

31 på 31

Oj oj oj, jag stagnerade lite i helgen men mitt mål att besegra månadens dagar lever vidare.
Urverket passerade precis 00.00 vilket lämnar oss på månadens 31:a datum och jag är snabb som en hök och trycker ut inlägg nummer 31!
31 på 31 dagar.
Det var länge sedan jag var så flitig.
Om jag sedan skärper mig imorgon så kanske jag fixar 32 på 31 och till och med slår månaden ( det är ju inte ens i närheten av storbloggarn) men det är troligen nytt rekord.
Ok, jag var ganska flitig där en period i Augusti 2008 och i Februari 2010, men 32 är nog Sverigerekord för min del och det är ju aldrig fel att sätta nya rekord.

Bilden då.
Den är gammal. Göran Persson hemma i sitt residens.
Den kommer med eftersom Peter Kroon önskar annat än sport.
Snart kommer lite nyare bilder.
De måste bara hamna i tryck först.