torsdag 21 augusti 2008

Panorama



Har fräst iväg några rullar med panorama kameran som jag släpar med mig och det märks att det var länge sen man stoppade film i kameran. Det är ju betydligt omständigare att hålla reda på. Saknar två rullar redan men hoppas att de ligger på hotellet. Kodak har vänligheten att stå för scannings arbete så det är bara att komma hit och logga in på deras burk där korten snällt ligger och väntar. Vad ska man ha de här bilderna till ? Ingen aning. Bara kul att göra nåt annat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjusigt!
Mer sånt här vill jag se... hoppas att duanvänt kameran flitigt och även har med tävlingar... tycker jag som sitter i soffan med vår supersjuka son i knät. hmm... han vägrar sova någon annanstans så jag blir väl sovandes sittande i soffan med en 40-gradig kamin i famnen. skönt att du kommer hem snart!
puss

Lars D sa...

Snyggve!
Bra!
Kul!
Stackars Å där hemma. Kamin är ju inte vad man drömmer om här borta heller.
Men nu är du snart hemma igen och tillbaka till vardagen. Roligt att du pallar köra något bredvid allt annat. Satan vad ni sliter på byrån.
Ses väl på kanoten antar jag. Bana 1, den är ju bara sådär 1,5 km från fotoplatserna.
Suck! men bussen dit ger ju 1 timmas sömn...haha
/ LarsD

Anonym sa...

FANTASTISKT!!!
Jag inspireras av din energi att ta med den. Jag är helt säker på att det finns fantastiska bilder bland rullarna. Frågan bara om någon av våra chefer är lika inspirerade och entusiastiska. Skit i det. Detta utveklar dig och hjälper dig behålla fotaskärpan.
Du hade en fanstastisk bild i AB idag. En gammal bild på barngymnastik och den var på ett uppslag.

Grymt jobbat på hela OS. Njut med familjen då du kommer hem och hör av dig om du har sug att snacka bilder