fredag 15 augusti 2008

Unikt!

Min föreläsning för de små ungdomarna som jag reser med om hur viktigt det är att vi äter frukost varje dag har inte gett resultat. Jag har varit där EN GÅNG på en vecka. Vi inser istället vikten av att sova fem minuter extra. De andra två är duktiga dock. De har däremot varit där dubbelt så många gånger som jag.
Förmiddagen inleddes med presskonferens med Holm och Kallur. Sånt brukar bli lite bökigt och stökigt. Alla vill plåta, det finns ingen tid och flesta får i princip samma bild utanför hotellet. Det brukar inte bli så bra bilder på sånt där.
Nu handboll, sedan nånting annat. Och sen gick ju tennisen vidare till semifinal går så det får vi ju också försöka trycka in i dag. Fortfarande en man kort eftersom ALU-Nisse glassar runt med sovmorgon i väntan på fotboll i en helt annan stad. Sista slurken kaffe ner! Nu ska det lämnas kamerar till Canon och sen UT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar vara jobbigt i Kinaland.
Men trots det verkar det som att ni har roligt. R och jag saknar dig här hemma, men vi klarar oss bra. R har umgåtts med Selma och Lionel idag. Snacka om att R och S var nöjda de följer varandra vart än den andra går.
Hoppas ni får lite sömn och låt inte tröttheten ta ut sin rätt! Kämpa på och fortsätt ta fina bilder.
P och K
Å och R