lördag 21 juni 2014

Brasilien 27 - Nya idéer

Igår firade vi midsommar framför en TV-appart på en bar i området Santa Teresa och tittade på fotboll. England mot Costa Rica.
Jag hade inget jobb inbokat så jag unnade mig en dags ledighet och vila.

Mina kamrater från Malmö stannade ut längre än vad jag gjorde på kvällen men de behövde å andra sidan inte arbeta.
Själv åkte jag däremot en snabb sväng på kvällen bort till Copacabana för att reka inför en idé, men det kändes inget vidare. Däremot kom jag på en massa andra idéer igår.
Och nu är jag peppad på att dra igång med dem idag.

Först måste jag leta upp en datorbutik, jag saknar nämligen en sladd.
Bilden är från igår kväll.
Inget speciellt med den, men ändå.

1 kommentar:

VI sa...

Härligt med nya ideer ! Det här med ideer ligger rotat i familjen .
Ha en bra dag !