fredag 26 oktober 2012

Det knakar

Det knakar i nacken.

Och jag som faktiskt redan i början på året införskaffade mig en rejäl skrivbordsstol för att slippa de där misserabla åkommorna i rygg och nacke.
Jag tyckte jag skulle satsa på en tjusig variant av stol, ni vet en såndär med högt ryggstöd, som en direktör ungefär, fast en billigare variant.
(Å andra sidan så skruvade jag inte ihop den förrän ungefär en månad sen så den har ju legat i en låda i åtta månader.)
Snabbt skruvat Daniel, cred på det snabba hantverket.

Nästa vecka får jag nog gå till en kotknäckare som får dra lite i nacken och kotorna.
Det kan behövas i den här stela nacken.
Klockan är 17.22 så nu är det dags att dra hem.
Urverket är alltså inte ens 17.30 och mörkret börjar redan nalkas utanför kontorsgallret.
Var tog den här sommaren vägen egentligen...

Vad händer på den här bilden då?
Tvättning av nypotatis.
Då var det sommar. Det känns länge sen.


Inga kommentarer: