onsdag 31 oktober 2012

Norrlandsdagarna



Det här skall bli väldigt trevligt!
I Februari 2013 åker minst 2/4 av vår familj till Norrland.
(Kanske tom alla 4 om vi inte hittar barnvakt)

Lite extra krydda på trevligheten skall det bli att jag och Åsa kommer att göra vårt första gig tillsammans.
Åsa skall prata om lite av varje, dvs sånt som hon är bra på.

Jag skall prata om Sport.

Jag hade tänkt att förtälja om allt som sker på arenor som slukar lika mycket människor som en mindre svensk by, lite gärdsgårdsserier där korvvagnen omsätter 15 kronor under en stormatch och vad den varma chilin kostar i pressrummet på OS, och lite annat, dvs även sånt som kan gå åt skogen emellanåt...



Gå åt skogen och gå åt skogen...?
Jag vet inte riktigt vad jag skall grunda det påståendet på.
Men det är ju trots allt så att allt inte riktigt blir som man tänkt sig alla gånger...som det här ungefär.
(Det är väl kanske en bättre definition av sånt jag också kommer prata om.)

Norrlandsdagarna är 8-10/2 2013.
Där kommer vi att vara!

4 kommentarer:

Lars D sa...

Fan va roligt, Grattis!
Umeå är ju dessutom så fint.
Bo på Scandic och basta i skybastun:-)
Hälsa Tobbe också...

/LarsD

Daniel Nilsson sa...

Tack kompis!
Har bara varit i Umeå en gång förut, så det skall bli roligt som bara den! Tack för tipset, skybastu låter inte dumt, skall hälsa Tobbe om han kommer! =)

//D.

Erik Åström sa...

Grymt skoj att du vill komma "upp" till oss och ND. Välkommen!

Daniel Nilsson sa...

Tack Erik,
Det skall bli väldigt roligt, både jag och Åsa ser verkligen fram emot det!

//Daniel