måndag 15 oktober 2012

Jag har farit med osanning

Föregående inlägg stämmer inte alls.
Jag har faktiskt inte alls bara fotograferats med två stora idrottsstjärnor genom åren.
Det totala antalet är faktiskt tre.

Min donna Åsa, som har koll på både modestil och fashionabla kläder passar ju självfallet på att lägga in en kommentar och påpeka att min klädkod verkligen bestod av finfina jeans på föregående bild med denna stora idrottsman.
Jaja, det bjuder jag på. Jeansen var ju "inne" år 2005 i alla fall.
Och det var säkert frisyren också...
Det vittnar i alla fall många kinesiska fotoalbum om, eftersom både jag och Journalist kollega Flinck blev stoppade ungefär var 10:e meter av någon som ville föreviga dessa två exotiska inslag i den kinesiska Pekingbyn.
Ja, ni ser ju själv. Coola killar.
Vem skulle inte vilja ha en bild med de här två ?

Annars var både jag och fotograf kollega Jack Mikrut väldigt roade av att hitta en reklambild för en  dryck som innehöll en mix av oss båda.
Jack och Daniel!
Det är inte klokt vad roligt man har när man är ute och rör på sig i världen!
För att dra en lång historia kort så var det inte det här det enda roliga som utspelade sig under den där resan i Kina, men skulle jag berättat alla de där underhållande historierna här så hade man ju inte haft plats för några bilder.
Men jag skrattar fortfarande bara jag tänker på allt.


2 kommentarer:

Ingvar Andersson sa...

Jag har också vaeit med i drivet...
Visst hade vi kul, men det kom ju hem bilder, på nå`n jävla vänster.
Eller hur....?

Daniel Nilsson sa...

haha, ja, bilder fick man ju alltid hem på nåt sätt, även om det säkert var lite mer avancerat med den processen när man var och jobbade i Kina förut!

Mellan jobben är det faktiskt rätt bra att man har fotograferat en del annat roligt också!

//d.