måndag 22 oktober 2012

The Tivoli...(fast på tyska)

Om man har läst denna bloggen ganska nyligen så vet man att jag varit i Aachen på fotbollsreportage.

Om man även hängt med bloggen i ytterligare några veckor tillbaka så vet man att det även i samma Aachen fanns ett tivoli med ett mästerligt åkdon.

Jag nämner inga namn att tävla mot, men... Felix Baumgartner... prova den här G-kraften om du vågar.
Det här vidundret finner du i Aachen!
Jag fick Rad 2, lite kasst, men men.. man kan ju inte alltid sitta först.

I övrigt har jag inte mer att tillägga än att du kan klicka på PLAY nedan.
Fast när jag tänkter efter så har jag nog lite att tillägga trots allt.

Det var ju faktiskt en hyfsad bildmässig miljö på det där tivoliplejset.
Jag kan inte påstå att inredningen var speciellt renodlad och inte så sparsmakad i sina kulörer heller för den delen, men ändå.

Inga kommentarer: